interaktywna strefa neocom

neocom(PL) oraz HelpMagic(GB) wprowadzają na polski rynek nową usługę zmieniającą oblicze komunikacji z Klientami poprzez internet:

Live Contact Center

chat|mail|callback|web collaboration|search|VoIP

HelpMagic

więcej informacji



pn.-pt.  10.00-16.00
Live Help
(pn.-pt. 10.00-16.00)


sprawdź i zabezpiecz swój system


oprogramowanie
dokumentacje


kontakt

 

      Dynamicznie rozwijająca się gospodarka cyfrowa stwarza nowe możliwości komunikowania się, szybkiego i niemal nieograniczonego dostępu do informacji. Trudno jednak poruszać się w nowej rzeczywistości, w której nieumiejętne sterowanie doprowadzić może do poważnych strat.
      Pomagamy naszym Klientom wybierać skuteczne, nieprzypadkowe i bezpieczne rozwiązania. Wspólnie z  nimi tworzymy nowe wartości na styku biznesu, nowoczesnych technologii IT oraz Internetu, a sukcesy rynkowe osiągane dzięki naszej pomocy są również naszym sukcesem. 

 

  Nowości:

  Historia

04.02.02 - Na stronach poświęconych VASCO umieściliśmy demonstracje działania trzech produktów - DP 300, DP 800, DP SOFT. Liczymy, że pozwoli to Państwu zobaczyć jak urządznia VASCO mogą podnosić poziom bezpieczeństwa w Państwa serwisie internetowym.

30.01.02 - Na stronach poświęconych HelpMagic oraz w naszym Download Center umieściliśmy dwa nowe dokumenty o usłudze HelpMagic. Gorąco zachęcamy do lektury!!!.

22.01.02 - Firma neocom, jako jedyny przedstawiciel HelpMagic w Polsce uruchomiła Live Contact Center. Zapraszamy do sprawdzenia systemu w działaniu! Więcej informacji na stronach poświęconych HelpMagic.

02.11.01 - Firma Vasco Data Security wprowadziła do sprzedaży kolejny model tokena - Digipass 850. Urządzenie powstało na bazie DP800 i łaczy cechy tokena i uniwersalnego czytnika kart chipowych. Opis urządzenia można znaleźć na stronie poświęconej produktom VASCO.