HelpMagic - Internet z ludzką twarzą
 

ChatMagic


MailMagic


CallbackMagic


CallbackAutomatic


Co-browseMagic


VoiceMagic

Skuteczna komunikacja
HelpMagic to usługa nowej generacji - Live Contact Center. Klienci odwiedzający witrynę www mogą komunikować się z pracownikami firmy.
Nowe wartości
Dostarczana przez nas technologia daje niespotykane do tej pory możliwości interaktywnego kontaktu "na żywo" z firmą. Handlowcy, inżynierowie, doradcy - wszyscy pracownicy komunikujący się z klientami lub partnerami handlowymi mogą być teraz dostępni podczas tej samej sesji internetowej.
 
HelpMagic to usługa nowej generacji dostarczana w modelu ASP.

 

Pomoc na wiele sposobów
Telefon, telefonia internetowa, mail, chat, web collaboration (wspólne przeglądanie stron www), wyszukiwarka - to dostępne media.
Najnowocześniejsza technologia
Zaawansowane technologie wykorzystane w HelpMagic umożliwiają śledzenie i zarządzanie kontaktami, udostępnianie informacji dla systemów CRM / eCRM. Usługa HelpMagic jest tania, niezawodna, skalowalna, usprawnia komunikację z Klientami, obniża koszty utrzymywania kontaktów.
Interaktywność
HelpMagic wprowadza pełną interakcję pomiędzy agentem a Klientem. W tym samym czasie, na żywo możemy prowadzić sesję chat, wysyłać pocztę, rozmawiać, a także otwierać strony www w przeglądarce Klienta.

 

Doświadczenie
HelpMagic to część Merlin Information Systems. Firma ta jest jednym z liderów w zakresie rozwiązań call center i help-desk w Wielkiej Brytanii. Od 15 listopada 2001 neocom jest jedynym przedstawicielem firmy HelpMagic w Polsce.
Współpraca
Poszukujemy innowacyjnych i dynamicznych partnerów, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę o nowe usługi Contact Center.
Przeczytaj:
Zapraszamy do współpracy!!!
Co może HelpMagic? (ang)



www.helpmagic.com

pn.-pt.  10.00-16.00
Live Help
(pn.-pt. 10.00-16.00)


sprawdź i zabezpiecz swój system


oprogramowanie
dokumentacje


kontakt